CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, July 21, 2008

تـــاج تــانــي







هما الصراحة اتنين مش واحد ... البركة طبعا في مدحت هو اللي مررهملي ((كتر خيره !!) ، ... أما بعد

الاول :
اذكر 16 صفة عن نفسك ؟
انا مش عارف اشمعنى 16 يعني بس ماشي
مجتهد - عاطفي - سريع الانفعال - صبور -مندفع - بحب النوم جدا- بحب الشغل برضه - زملكاوي سابقا - ماليش في الكورة حاليا - بحب الشعر جدا - بحب القصة برضه - بحب اصطاد سمك - ديمقراطي - ما بعرفش أعمل كذا حاجة في وقت واحد (بحب أركز) - بافكر كتير (للأسف) - نفسي أصلح من نفسي ومن اللي حواليا

الثاني :

أذكر أحلاما تخص ماضيك كنت هتتخلى عن إيه فيهاوهتتمسك بأيه لحد دلوقتى ؟

والله كنت بحلم اني يبقى عندي حصان ، و إني أكون طيار ... ودول طبعا تم التخلي عنهم ...
اما بالنسبة للي لسة متمسك بيهم هي اني اكون مهندس (عشان ميحصلش لخبطة بس موشوع الطيار ده كان وانا صغير خالص ، انما لاحقا اصبح مهندس) بس


أذكر أحلاما تخص مستقبلك وماتتمناه منه ؟

أتمنى دوما إني اكون راضي عن نفسي واني ما اضرش حد في حاجة واني أعيش حياتي زي ما انا عايز أعيشها ... والستر من عند ربنا ... والسلام عليكم ورحمة الله


أذكر شخصين -على الأقل- متواجدين فى حياتك كنت تتمنى وجودهم من قبل ؟

حبيبتي

وبس


أذكر شخصين غير متواجدين فى حياتك وتتمنى وجودهم مستقبلا في حياتك وحياة أولادك ؟

سؤال صعب بصراحة طب أنا هاعرفهم منين الشخصين دول ... السؤال غير واضح بالنسبة لي


تمرير التاجين

امممممممممممممممم

1- dina

2- أحمد المصري

3- walaa

4- wafaa

6 comments:

Unknown said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وصباح الخير ياباشمهندس
ياباختك ياباختك
ياباختك
خلصت الواجب
وايه اجابات عشرة على
عشرة ممتازة مختصرة ومفيدة بس
برضه لا فيها اضغام ولا ابهام
المهم :انا مثلك فى:( بحب النوم -سريع الانفعال -مندفع- عاطفي )
لكنى عكسك فى
(ما بعرفش أعمل كذا حاجة في وقت واحد-بحب اصطاد سمك ) ولو انا عرفت حتى ما فى فرصة لهذا!!!
المهم نهارك ابيض واتمنى تبقى فى حياتك دائمآ شديد التحديد مثلما انت فى هذا التاج

أحمد جلال said...

ايه التاج الرخم ده..انت شكلك بتنتقم مني عشان حاجة معينة انا معرفهاش..خاصة أول سؤال ده..بس حنعمل ايه منقدرش نرفضلك طلب.

كراكيب said...

بيقلولك ايه بقى يا محمد
قال ايييه انت لما تبقى فاتح صفحة "نيو بوست" بتلاقي كدة اوبشن لحجم الخط واخد بال سيادتك انت معايا
فإيه بقى بنقوم عاملينه حجم كدة قابل ان الناس تقراه وهي مستريحه ومش وهي حاطة عينيها على الشاشة وبعدين تقوم تحط قطرة وتعمل لعينيها كمادات
:)

اجاباتك زي الفل يا محمد

ومستنية بوستك الجديد

miro el niro kwaniro

dina said...

ايه دا...انا اسمى مكتوب
طيب
الف شكر على انك افتكرت مدونتى المتواضعة و الله و التاج دا فعلا قوى...حجاوب عنه فى اقرب وقت ان شاء الله
الففففففف شكر
تحياتى

canary said...

الصبر يتوافق مع صيد السمك
التركيز شئ كويس لكن كمان لو قدرت تأدى اكتر من عمل فى وقت واحد يبقى ممتاز
حبيبتك!!!!!(هى مين بقى) قول قول بس

wafaa said...

التفكير الكتير ليه معاه اسف ؟؟

شكرا يا بشمهندس