CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, May 28, 2008

تــــاج


وصلني تاج من ( نهر الحب) ، وهي أول مرة الحقيقة تحصلي ... لذلك أنا مخضوض شوية

وفكرته على ما أعتقد هي : اتكلم عن نفسك (اذكر 10 اشياء عن نفسك) يعني اوصف نفسك مثلا
عموما هو موضوع مش سهل بس هنحاول

بسم الله الرحمن الرحيم

1- اسمي في البطاقة محمد هشام عبد الشافي ... من مواليد 1988
2- عنيد جدا ... يعني بأصبر لحد ما اوصل للي عايزه ، ورأيي ان العند ميزة مش عيب
3- بفكر كتير ... ودي من أكتر الحاجات اللي بتتعبني
4- بحب الاستقرار في كل حاجة
5- كل ما أعمل حاجة احس انها ناقصة وان الواحد ممكن يشتغل أحسن من كده
6- عصبي ساعات ... بس بقدر الامكان بحاول اتحكم في نفسي
7- كداب ... كدب ابيض بس ، يعني مبيضرش حد في حاجة
8- دائما ما ينتابني احساس بالتقصير

9- مدخن ... لا ... ساعات ساعات على حسب الحالة

10- عندي أصدقاء كتير الحمد لله ... أصدقاء بجد

مش عارف أقول ايه تاني ... لو الأسئلة كانت محددة كان هيبقى أسهل بكتير


الخطوة التانية ... المفروض انك تهدي التاج لــ 5 من أصدقائك ... اوكي :
1- appy

2-tayer-ya-hawa

3- walaa

4- عاليا حليم

5- لبنى


والســـ ختام ــلام

5 comments:

Empress appy said...

بالشفا يا كابتن سيقتك عندي اجابته فى بوست باسم بنت مصريه عاديه هههههههههههههه
مبروك عليم يا عصبي

media said...

ودى عامله تعملها فيا يا محمد انا مش بعرف اتكلم على نفسي خالص

بس من عنيا حاضر هحاول
ان شاء الله اجاوب التاج

Unknown said...

اجابتك جميلة و بسيطة يا محمد و عرفتنى بيك اكتر

شكرا يا باشا على التاج و لو انى ما بحبهومش و انت و اتنين تانيين دبسونى فيه

يلا أستعنا ع الشقا بالله و هدية مقبولة

تحياتى

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. said...

اجباتك جميلة اوى بجد...

والمدونة كلها...لزيزة بجد...

بنت مصريه said...

مبروك عالتاج يا رب
وعقبال القصر
ان شاء الله
كويس انك قدرت تتكلم عن نفسك
اصل دى ملكه مش عند ناس كتير