CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, February 11, 2008

That's what i'm talking about ...











الله الله الله ... مش معقول ... مش ممكن مش ممكن
لا حقيقي مش ممكن ... هو ده اللي كنا عايزينه ... بجد حاجة تفرح







أداء وانضباط وسلالة ... هندسة والله
مع اني ماليش في الكورة ... بس بطولة افريقيا 2008 حاجة تانية ...





منتخب مصر أكتر من رائع ... هو ده الكلام ... ده احنا كده عندنا أمل في كاس العالم 2010

مبروك للجميع ... كان يوم جميل
حقيقي الواحد بيفرح لما يلاقي حد في البلد دي شايف شغله صح





























يا رب علطول نبقى كده ... وكل مصري يبقى الأول في مكانه

وبهذه المناسبة ... أغنية وطنية : خلي السلاح صاحي صاحي صاحي لو نامت الدنيا صاحي مع سلاحي





والسـ ختام ــلام

10 comments:

نهر الحب said...

مبرووووووووك الف مبروك لمصر

ةان شاء الله انتصارات اكتر واكتر

Empress appy said...

طبعا هى دى مصر وهما دول ولادها

Mohamed Hesham Safa said...

مبروك ... شكرا لمروركم

رحــــيـل said...

مبرووووووووووك
ده البلوج العاشرتاشر اللى ادخل الاقيه بيحتفل بالفوووز
ههههههههههه
معلش اصل انا كمان مليش فى الكوره
تحياتى لك

Mohamed Hesham Safa said...

أصل الفوز ده استثنائي شوية ولازم يتخصصله مكان ... شكرا

أحمد سلامــة said...

الحمد لله
الف الف مبروك لينا كلنا
:)
يارب عقبال كاس العالم والدور التمانية كده
:)

ayar said...

مبروك لمصر وعقبال المجالات التانية باذن الله

Mohamed Hesham Safa said...

mr.coffee

يا رب


نورتني


........................

ayar
باذن الله

روح شرقيه said...

مساء الخير
اولا الف مبروك انا بجد سعيده جدا انى زرت مدونتك لانى حسيت بفرحه وبجد ابتسمت بفرحه لما شوفت البوست بتاعك طعم الفرحه حلووووو موووت
انا للاسف مقدرتش اتابع المباريات
لكن الناس كانت بتباركلى زى ما اكون انا اللى فوزت وفرحت اكتر وانا بشوف البوست بتاعك
عاوز اقولك ان المصريين دول اجمل شعب ربنا خلقه
فى الروح وفى اللقا وفى الحب وفى كل شئ
عموما مبروك
الف مبروووووووك
وبجد بوست مجرم (مجرم دى يعنى حلووو بشكل جااااااامد ... مبروك

Mohamed Hesham Safa said...

روح شرقية

نورتيني
الله يبارك فيكي الموضوع مش موضوع كورة قد ماهو احساس بالانتماء وقوة الارادة (وده هدف الرياضة عموما) ، اه طبعا المصريين !!! ياااااااااه أحلى ناس والله أنا شفت كتير جدا بس المصريين (وطبعا أنا متحيز لإني مصري) حاجة تانية لما بيتجمعوا حوالين حاجة ويحبوها ويحبوا بعض ... ومتشكر على "مجرم" دي

والسـ ختام ــلام