CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, June 13, 2007

أنا وانتــــــي


أنا و انتي ...
واحد يا حبيبتي ...

أنا و انتي ...
مش اتنيـن ...

أنا و انتي أصلا ً واحد ...
فولة و انقسمت نصين ...

أنا قلب ... و انتي الدقات
أنا ساعة ... و انتي الأوقات
أنا نهر ... و انتي الشطيـن ...

أنا و انتي ...واحد يا حبيبتي ...
أنا و انتي ...مش اتنيـن ...
............................................................................................................................
محمد هشام
24-2-2006

4 comments:

Amira Hassan said...

دي مكتوبة لواحده بجد؟

ربنا يخليكم لبعض

Mohamed Hesham Safa said...

اه ... مكتوية لأرق وأجمل واحدة اتخلقت في الدنيا .

شكرا ليكي على تعليقك ودعوتك الجميلة ...

والسـ ختام ــلام

أحمد المصري said...

رائع رائع رااااااااااائع0

Mohamed Hesham Safa said...

thanx mr. Ahmed